مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 12:102020-02-24اقتصادي

افزایش 98 درصدی صادرات طی 11 ماهه سال جاری در بندر جاسک


مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از رشد 98 درصدی انواع صادرات مواد غیر نفتی در بندر جاسک طی یازده ماهه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، حمیدرضا محمدحسینی تختی با اعلام این خبر اظهار داشت: در یازده ماهه سال جاری بیش از 95 هزار تن کالا توسط لنج های باری و لندینگ کرافت از بندر جاسک به بنادر کشور عمان صادر شده که این میزان صادرات در همسنجی با مدت مشابه سال قبل رشد 98 درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه عمده مراودات تجاری بندر جاسک با کشور عمان و بنادر مسقط و سویق می باشد، افزود: انواع میوه و تره بار، آب معدنی، سیمان،گچ، انواع کاشی و سرامیک، مصنوعات پلاستیکی، فرش ماشینی و.

کالاهایی هستند که به شکل روزانه از بندر جاسک به بنادر یاد شده صادر می شود.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با اشاره بر مزیت ها و ظرفیت های ویژه بندر جاسک و اینکه این بندر طی پنچ سال گذشته، هر ساله رشد بالای 50 درصد را تجربه نموده تصریح کرد: نزدیکی بندر جاسک و قابلیت دسترسی به مزارع کشاورزی و صیفی جات، باعث شده صادرکننده هزینه بسیار کمتری را از مزارع تا بندر پرداخت نماید این عامل اقبال سرمایه گذاران را جهت صادارات محصولات خود از بندرجاسک به بنادر هدف را دو چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 98 درصدی صادرات طی 11 ماهه سال جاری در بندر جاسک

افزایش 98 درصدی صادرات طی 11 ماهه سال جاری در بندر جاسک