مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 12:052020-02-24پزشكي

تب و سرفه 2 علامت اصلی ابتلا به کروناست


رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه تب و سرفه دو علامت اصلی ابتلا به ویروس کروناست، گفت: این بیماری درمان ثابت و واکسنی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، نشست خبری تشریح وضعیت بیماران کرونایی در بیمارستان مسیح دانشوری به عنوان یکی از بیمارستان های محوری بیماران کرونا در کشور امروز با حضور علی اکبر ولایتی رییس این بیمارستان و جمعی از متخصصان و مسؤولان بخش های مختلف این بیمارستان برگزار شد.

پیام طبرسی رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری اظهار داشت: ویروس کرونا، ویروسی قدیمی نیست و کمتر از دو ماه است که شناسایی شده و ابتدا در چین و در شهر ووهان اپیدمی شده و بعد از آن از طریق مسافران و افرادی که به کشورهای دیگر مراجعه می کردند انتقال پیدا کرد.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت از روزهای ابتدایی طرح این موضوع در کشور اقدامات لازم را آغاز کرد و از روز چهارشنبه هفته گذشته 2 نفر اولی که در قم نمونه آنها مثبت شناسایی شد، از روز بعد از این زمان در بیمارستان مسیح دانشوری وضعیت اورژانسی اعلام شده و بخش های آن آماده شد تا اگر بیماری در این خصوص وجود داشت در آن بستری شود.

رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری افزود: 80 درصد بیماران بدون علامت بوده و 20 درصد علامت شدید دارند که به بیمارستان مراجعه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب و سرفه 2 علامت اصلی ابتلا به کروناست

تب و سرفه 2 علامت اصلی ابتلا به کروناست