مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 12:052020-02-24سياسي

پیشنهاد اضافه شدن الگوی مشاوره و هدایت شغلی در طرح سرباز ماهر


نشست مشترک مسوولان آموزش و سازمان ستفای جهاددانشگاهی و متولیان مهارت آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح با محوریت پیشنهاد طراحی الگوی مشاوره و هدایت شغلی در طرح سرباز ماهر برگزار شد.

- نشست مشترک مسوولان آموزش و سازمان ستفای جهاددانشگاهی و متولیان مهارت آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح با محوریت پیشنهاد طراحی الگوی مشاوره و هدایت شغلی در طرح "سرباز ماهر" برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست 3 اسفندماه با حضور سردار سید مهدی فرحی، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیرو های مسلح و مسوولان قرارگاه با دکتر بیجندی، معاون آموزشی و سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی، مدیران کل حوزه آموزش و ستفا و رییس و معاون موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی برگزار شد.

در ابتدا ی این نشست دکتر بیجندی ضمن تشریح طرح ملی نظام هدایت شغلی دانشجویان و دانش آموختگان، این طرح را در راستای ماموریت های محوله شورای عالی انقلاب فرهنگی به جهاد دانشگاهی و با کارفرمایی سازمان برنامه و بودجه و در مرحله انجام اصلاحات و تایید نهایی و شامل دو فاز مطالعاتی و پایلوت معرفی کرد.

در ادامه فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه، ضمن استقبال از این طرح خواستار باز طراحی و اجرای طرح برای تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد اضافه شدن الگوی مشاوره و هدایت شغلی در طرح سرباز ماهر

پیشنهاد اضافه شدن الگوی مشاوره و هدایت شغلی در طرح سرباز ماهر