مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:402020-02-24اقتصادي

با ساخت یک حسگر 15 هزار دلار از ناسا جایزه بگیرید


ناسا اخیرا یک فرصت عالی برای علاقه مندان به فضا ایجاد کرده است و طی آن از افراد خواسته است تا در طراحی تجهیزات سطح نورد سیاره زهره که تحت پروژه AREE در حال انجام است به آنها کمک کنند و در صورت اول شدن طرح شان، - ناسا اخیرا یک فرصت عالی برای علاقه مندان به فضا ایجاد کرده است و طی آن از افراد خواسته است تا در طراحی تجهیزات سطح نورد سیاره زهره که تحت پروژه AREE در حال انجام است به آنها کمک کنند و در صورت اول شدن طرح شان، 15 هزار دلار جایزه بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سی ان ان، ناسا در تلاش است تا سطح سیاره زهره را با یک سطح نورد کشف کند، چیزی که قبلاً هرگز محقق نشده بود.

AREE یک پروژه پیشرفته ناسا است که طی آن هدف دانشمندان طراحی یک سطح نورد است که می تواند در جو سیاره زهره به راحتی کار کند.

ناسا در این باره گفت: سیاره زهره با داشتن درجه حرارت بیش از 840 درجه فارنهایت و فشار سطح 90 برابر سطح زمین، می تواند سرب را به یک چاله آب تبدیل کرده و یک زیردریایی با انرژی هسته ای را به راحتی خرد کند.

در حالی که بسیاری از مأموریت ها از سیاره زهره بازدید کرده اند، فقط حدود 12 ماموریت پیش از آنکه گرمای زیاد این سیاره آنها را سریعا نابود کند موفق به برخورد نزدیک با سطح زهره شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ساخت یک حسگر 15 هزار دلار از ناسا جایزه بگیرید

با ساخت یک حسگر 15 هزار دلار از ناسا جایزه بگیرید