مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:402020-02-24پزشكي

تشخیص ویروس کرونا با کیت های ایرانی


دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: معاونت علمی با همکاری سازمان غذا و دارو با همت و تلاش شرکت های دانش بنیان قادر به ساخت کیت های تشخیصی سریع و قطعی در بیماری کرونا است.

- کیت های تشخیص ویروس کرونا با تضمین وزارت بهداشت  دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: در حال هماهنگی هستیم کیت ها بعد از طی مراحل از طرف وزارت بهداشت تضمینی باشد و ان شاءالله با فروکش کردن بیماری کرونا کیت های آزمایشگاهی در دست تولید کننده نماند و  تیمی تشکیل و مقرر شود تا این کار ادامه یابد و اگر مشکلات و معضلات دیگری هم پیش آمد بتوانند به سرعت وارد عمل شوند.

  وی گفت: بخشی از مشکلات در بحث کرونا به دلیل نداشتن کیت تشخیصی بود که این کار با کمی تاخیر صورت گرفت.

  قانعی افزود: برای این کار یک تیم 3 نفره به کار گرفته شده از جمله هیات امنای ارزی که خرید را انجام می دهد و سازمان غذا و دارو و آزمایشگاه مرجع که تایید و کنترل کیفی را انجام می هد و معاونت علمی ستاد زیست فناوری شرکت ها را حمایت می کند.

  دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پایان گفت: توانمندی هایی که در کشور در بحران های چند سال گذشته داشتیم، نشان داد باید یک قابلیت برای موارد سریع در کشور وجود داشته باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص ویروس کرونا با کیت های ایرانی

تشخیص ویروس کرونا با کیت های ایرانی