مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:352020-02-24سياسي

یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر و شمالغرب و مدافعان حرم در اردبیل برگزار شد


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این یادواره گفت: برگزاری یادواره شهدا یکی از ضرورت های جامعه است چرا که امنیت و آرامش امروز کشور مدیون و مرهون خون شهدا است.

سردار جلیل بابازاده با بیان اینکه شهدا هنوز هم ناظر اعمال ما هستند، افزود: همه باید وفادار و پایبند به اهداف و آرمانهای شهدا باشیم تا در آن دنیا شرمنده آنها نشویم.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح عملیات های خیبر و بدر پرداخت و اظهار داشت: در سال 62 و در عملیات خیبر 138 نفر از جوانان و رزمندگان استان اردبیل و در عملیات بدر 136 نفر به شهادت رسیدند.

او با اشاره به توطئه ها و خباثت های دشمنان اسلام بعد از قطعنامه و پایان جنگ تحمیلی بیان کرد: تاکنون 16 نفر از رزمندگان استان اردبیل بعد از دفاع مقدس در عملیات های شمالغرب کشور در مبارزه با اشرار و منافقین به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: شهدای مدافع حرم هم غریبانه و در اوج مظلومیت فرسنگ ها دور از مرزهای کشورمان برای دفاع از اسلام و قرآن با تکفیری های داعش مبارزه می کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اعزام کاروانهای راهیان نور در واقع تداوم راه شهدا بوده و توقف ناپذیر است.

سردار بابازاده با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس افزود: حضور ملت فهیم ایران در تمامی صحنه های انقلاب نشانگر این است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر و شمالغرب و مدافعان حرم در اردبیل برگزار شد

یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر و شمالغرب و مدافعان حرم در اردبیل برگزار شد