مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:302020-02-24پزشكي

فراخوان ستاد زیست فناوری برای تولید کیت تشخیص کرونا


ما فراخوانی اعلام خواهیم کرد که اگر شرکت دانش بنیانی توانایی تولید کیت تشخیص دارد وارد میدان شود تا از آنها برای بومی سازی حمایت کنیم.

- دبیر ستاد توسعه زیست فناوری گفت: ما فراخوانی اعلام خواهیم کرد که اگر شرکت دانش بنیانی توانایی تولید کیت تشخیص دارد وارد میدان شود تا از آنها برای بومی سازی حمایت کنیم.

دکتر مصطفی قانعی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به اینکه آیا شرکتهای دانش بنیان اقدام به ساخت تجهیزات و دارو مرتبط با تشخیص، پیشگیری و درمان کرونا کرده اند، اظهار کرد: ما در ستاد زیست فناوری با آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو به نتیجه رسیدیم که فراخوانی را برای شرکتهای دانش بنیان اعلام کنیم که هرکدام توانایی تولید کیت های تشخیص سریع و تشخیص قطعی را دارند خود را معرفی کنند.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: هر کدام از شرکتها بتواند در فرصت کوتاهی در حد صنعتی با کیفیت مورد قبول سازمان غذا و دارو کیت عرضه کنند، از سوی ستاد توسعه زیست فناوری مورد حمایت قرار می گیرند.

وی با تاکید بر ضرورت اعلام هر چه زودتر شرکتها برای تولید کیتها عنوان کرد: علاوه بر حمایت از سوی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری، آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو نیز تاییدیه کیفیت محصول را صادر می کند و هیئت امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ستاد زیست فناوری برای تولید کیت تشخیص کرونا

فراخوان ستاد زیست فناوری برای تولید کیت تشخیص کرونا