مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:202020-02-24سياسي

مسؤول بسیج رسانه نوشهر معرفی شد


نخستین بانوی مسئول بسیج رسانه در سطح استان مازندران با حضور مسؤولان سپاه، بسیج، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی خبر و رسانه در نوشهر معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، نخستین بانوی مسؤول بسیج رسانه در سطح استان مازندران با حضور مسؤولان سپاه، بسیج، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی خبر و رسانه در نوشهر معرفی شد.

حبیب الله کریمی فر در آیین معارفه مسؤول بسیج این شهرستان با اشاره به اینکه، ما همواره نیاز به ابزاری به نام رسانه داریم، اظهار کرد: دشمن به شکل هدف مند کار خودش را در راستای دشمنی با ما پیش می برد که مهم ترین ابزارش، رسانه است.

وی با بیان اینکه دشمن با ابزار رسانه از کاه کوه و از کوه کاه می سازد، افزود: باید از رسانه در مسیر انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن استفاده کنیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نوشهر با تأکید بر اینکه رسانه ها مسؤولیت سنگینی بر دوش دارند، تصریح کرد: بسیج رسانه باید صدای انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برساند و امیدواریم در تحقق این رسالت همواره موفقیت حاصل شود.

وی گفت: همه اهالی خبر و رسانه کمک کنند تا اهداف بسیج رسانه به سرانجام برسد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر نیز اظهار کرد: هرچه قدر پویایی و نشاط در حوزه اطلاع رسانی بیشتر باشد کارکردش بیشتر خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤول بسیج رسانه نوشهر معرفی شد

مسؤول بسیج رسانه نوشهر معرفی شد