مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:202020-02-24سياسي

اعزام دانشگاهیان به عتبات به تعویق افتاد


بیست ودومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات که قرار بود از 18 اسفندماه انجام شود، تا عادی شدن شرایط بهداشتی در کشور به تعویق افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، نام نویسی بیست ودومین دوره سفر عتبات دانشگاهیان پس از بیش از یک ماه وقفه به دلایل شرایط عراق، از نیمه بهمن ماه آغاز و روز گذشته به پایان رسید.

بر اساس اعلام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان قرار بود قرعه کشی از متقاضیان سفر به عتبات دانشجویی امروز پنجم اسفندماه انجام شود، اما حجت الاسلام مرتضی مطهری پور، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از به تعویق افتادن زمان قرعه کشی متقاضیان عتبات دانشگاهیان خبر داد و گفت: با توجه به توصیه های ابلاغی وزارت بهداشت-درمان و آموزش پزشکی مبنی بر عدم تجمع افراد در اماکن عمومی و لغو سفرهای غیرضروری، تصمیم بر این شد که قرعه کشی زائران عتبات دانشگاهیان به زمان دیگری موکول شود.

بر همین اساس، با توجه به تعویق زمان قرعه کشی متقاضیان بیست ودومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات، سفر دانشجویان به عتبات نیز به زمان دیگری موکول می شود ، چرا که در کمیته اعزام تصمیم گرفته شد، تا کنترل شیوع بیماری کرونا و عادی شدن شرایط بهداشتی جامعه سفر دانشگاهیان به عتبات متوقف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دانشگاهیان به عتبات به تعویق افتاد

اعزام دانشگاهیان به عتبات به تعویق افتاد