مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:162020-02-24پزشكي

گفت و گوی رییس جمهوری با استاندار گیلان و ابلاغ دستورات لازم درباره کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری گیلان ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در تماس با استاندار گیلان، ضمن اعلام همبستگی مجدد با شهروندان این استان به ویژه خانواده هم وطنانی که جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده اند، از استاندار خواست تا با بسیج همه امکانات ، تلاش خود را در مسیر اطمینان بخشیدن به مردم برای تامین سلامت آنان، مضاعف کند.

رییس جمهوری ابراز امیدواری کرد که با مسئولیت و فرماندهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، هر چه سریعتر این بیماری کنترل و با کمترین صدمات ریشه کن شود.

رییس جمهوری با قدردانی از تلاش بی وقفه پزشکان ، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان های کشور از جمله استان گیلان ، همکاری همه نهادها در استان ها را برای جلوگیری از شیوع این بیماری و ریشه کنی آن تحت مدیریت استانداران مورد تاکید قرار داد.

استاندار گیلان نیز در جریان این گفت وگوی تلفنی با اشاره به برگزاری مستمر و منظم جلسات ستاد بحران و قرارگاه پدافند زیستی استان اظهار داشت: به دلیل کمیاب شدن ماسک و برخی ملزومات بهداشتی از جمله مواد ضدعفونی کننده در بازار، پیگیری و حمایت لازم صورت گرفت و علاوه بر افزایش تولید خطوط قبلی، خط تولید جدید این محصولات راه اندازی شد و اکنون در حال بازدید از این خط تولید هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گوی رییس جمهوری با استاندار گیلان و ابلاغ دستورات لازم درباره کرونا

گفت و گوی رییس جمهوری با استاندار گیلان و ابلاغ دستورات لازم درباره کرونا