مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:052020-02-24فرهنگي

ابلاغ اولویت های انتخاب و خرید کتاب در سال 1399


آخرین جلسه هیأت انتخاب و خرید کتاب در سال 1398 (جلسه 619) با حضور اعضای کارشناس این هیأت و معاون امور فرهنگی برگزار شد.

- آخرین جلسه هیأت انتخاب و خرید کتاب در سال 1398 (جلسه 619) با حضور اعضای کارشناس این هیأت و معاون امور فرهنگی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این جلسه اعضای گروه های چهارگانه هیأت (گروه دین، گروه علوم اجتماعی و انسانی و دانش عمومی، گروه هنر و ادبیات، و گروه کودک و نوجوان) به بررسی کتاب های ارسالی جهت تصویب برای خرید پرداختند.

همچنین دکتر محسن جوادی با حضور در این جلسه، ضمن تشکر از تلاش های اعضا در بررسی و انتخاب کتاب ها، این هیأت را از بخش های اصلی معاونت امور فرهنگی دانست که مراجعان بسیاری در طول سال دارد و تدوین سیاست های مقتضی با نیازهای زمان را راهگشای برخی از ناهمواری های مسیر پیش رو انگاشت.

وی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به میزان منابعی که سال آینده در اختیار دارد، درصدد است بر اتخاذ سیاست هایی مشخص تر در زمینه خرید کتاب تمرکز کند.

جوادی لزوم اولویت بندی موضوعی در فهرست خریدها را مهم ترین بُعد این سیاست دانست و بر مؤلفه های زیر به عنوان اولویت های اساسی خرید در کنار سایر شاخص های برشمرده در آیین نامه هیأت انتخاب و خرید کتاب در سال پیش رو تأکید کرد: 1- حفظ عزت و اقتدار ملی 2 - گسترش مسئولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ اولویت های انتخاب و خرید کتاب در سال 1399

ابلاغ اولویت های انتخاب و خرید کتاب در سال 1399