مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:002020-02-24اقتصادي

شرکت های تولیدی ماسک رایگان بین مردم توزیع می کنند


سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار کردستان با اشاره به قرارداد سازمان صنعت، معدن و تجارت برای تولید و توزیع ماسک بین مردم استان، گفت: در قالب این قرارداد شرکت های تولیدکننده، - ایسنا/کردستان سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار کردستان با اشاره به قرارداد سازمان صنعت، معدن و تجارت برای تولید و توزیع ماسک بین مردم استان، گفت: در قالب این قرارداد شرکت های تولیدکننده، ماسک تولیدی خود را به صورت رایگان بین مردم توزیع می کنند.

خالد جعفری امروز(5 اسفند) در سی و دومین جلسه تنظیم بازار، اظهار کرد: هر ساله با نزدیک شدن عید نوروز با توجه به حساسیت ها، افزایش تقاضا و حجم نقدینگی در بازار شاهد افزایش قیمت ها می شویم در این راستا با پیگیری هایی در بحث تأمین و ذخیره سازی کالاهای اساسی، اقداماتی انجام شده است.

وی افزود: با پیگیرهای انجام شده کالاهای اساسی از لحاظ ذخایر، موجودی و سهمیه بندی مشکلی وجود ندارد.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار کردستان، با اشاره به افزایش قیمت قطعات یدکی، بیان کرد: با توجه به اینکه افزایش قیمت در سطح ملی است امیدواریم بتوانیم این مشکل را در استان حل کنیم.

جعفری با اشاره به اینکه میوه شب عید در استان تأمین شده است، ذکر کرد: در تلاش هستیم ضمن کیفیت بالا با قیمت یارانه ای که در سطح ملی مشخص شده به مردم اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های تولیدی ماسک رایگان بین مردم توزیع می کنند

شرکت های تولیدی ماسک رایگان بین مردم توزیع می کنند