مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 10:562020-02-24اقتصادي

ایلام ظرف دو سال آینده به یک شهرک صنعتی بزرگ تبدیل می شود


استاندار ایلام با توجه به اتفاقات بسیارمهم و مثبت در حوزه صنعت، آینده ی صنعت ایلام را درخشان تشریح کرد و گفت: ایلام ظرف دو سال آینده به یک شهرک صنعتی بزرگ تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با محسن صالحی نیا معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از آینده درخشان صنعت در استان ایلام گفت و تصریح کرد: امروز اتفاقات بسیار مهم و مثبتی در حوزه صنعت استان افتاده و در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه استان ایلام، ظرف دو سال آینده به یک شهرک بزرگ صنعتی در کشور مبدل خواهد شد، اظهار داشت:  ظرف یکسال گذشته بیش از 16 هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده که غالب آن در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی است.

استاندار ایلام در ادامه گفت: ظرف چند سال گذشته با ایجاد لرزه نگاری و اکتشاف نفت و گاز در شهرستان های ایوان، چرداول، آبدانان و دهلران، شروع بکار پتروشیمی و ان جی ال دهلران، شروع بکار pp پتروشیمی ایلام، آماده شدن فاز اجرایی پتروشیمی های مهران، دره شهر و هلیلان، آماده شدن پروژه شیرین سازی و الفین پتروشیمی ایلام، آماده شدن زمینه اجرای فاز 2 پالایشگاه گاز استان و .

اتفاقات مهمی است که در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام ظرف دو سال آینده به یک شهرک صنعتی بزرگ تبدیل می شود

ایلام ظرف دو سال آینده به یک شهرک صنعتی بزرگ تبدیل می شود