مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 10:402020-02-24بين الملل

نتانیاهو هدف حمله یکشنبه شب به دمشق را فاش کرد


نخست وزیر رژیم صهیونیستی هدف از حمله یکشنبه شب جنگنده های این رژیم به مواضعی در حومه دمشق را ترور یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین عنوان کرد.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی هدف از حمله یکشنبه شب جنگنده های این رژیم به مواضعی در حومه دمشق را ترور یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگو با رادیو قدس درباره حمله یکشنبه شب جنگنده های اسراییل به مواضعی در حومه دمشق، اذعان کرد که هدف از این حمله ترور یکی از رهبران برجسته جهاد اسلامی بود اما وی جان سالم به در برد.

وی مدعی شد: رهبران جهاد اسلامی می دانند که ما توانایی نابود کردن کامل آنها را داریم و اگر به ما حمله کنند می توانیم آنها را از بین ببریم.

نتانیاهو در ادامه وقوع درگیری نظامی فوری با غزه را بعید دانست و گفت: جنگ با غزه هزینه هنگفتی را برای ما به بار خواهد آورد و من امنیت اسراییل را فدای ملاحظات سیاسی نخواهم کرد.

وی افزود: اگر چاره ای جز جنگ نباشد، پس جنگ آخرین گزینه اسراییل خواهد بود.

نتانیاهو ضمن تهدید حماس و جهاد اسلامی به یک غافلگیری دشوار ، عنوان کرد که ارتش رژیم اشغالگر برای هر سناریویی ازجمله عملیات نظامی بزرگ آماده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو هدف حمله یکشنبه شب به دمشق را فاش کرد

نتانیاهو هدف حمله یکشنبه شب به دمشق را فاش کرد