مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 10:352020-02-24اجتماعي

ضدعفونی مستر اتوبوس ها درونشهری شیراز


رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز اعلام کرد که هر روز اتوبوس های درونشهری این سازمان، با هدف پیشگیری از انتقال بیماری های واگیر نظیر کرونا، - ایسنا/فارس رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز اعلام کرد که هر روز اتوبوس های درونشهری این سازمان، با هدف پیشگیری از انتقال بیماری های واگیر نظیر کرونا، ضدعفونی می شود.

مسعود حسن شاهی دوشنبه پنجم اسفند گفت: حسب دستور شهردار شیراز در جلسه ستاد مدیریت بحران این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با هدف کاهش انتقال بیماری به شهروندان توسط شهرداری شیراز به صورت مستمر و شب هنگام در حال انجام است.

وی در خصوص نحوه ضدعفونی کردن اتوبوس های شهری، گفت: برای افزایش سلامت شهروندان در این اقدام با هماهنگی اداره بهداشت ترکیب لازم جهت ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس های شهری مشخص شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه رانندگان اتوبوس های شهری از گروه های دارای بیشترین مواجهه مستقیم با مردم به شمار می روند، اضافه کرد: با هدف پیشگیری از شیوع بیماری و افزایش سلامت شهروندان اقدام به تهیه و توزیع ماسک، دستکش لاتکس، وسایل پاکسازی و پارچه تنظیف همراه با مواد ضدعفونی کننده بین رانندگان اتوبوس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی مستر اتوبوس ها درونشهری شیراز

ضدعفونی مستر اتوبوس ها درونشهری شیراز