مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 10:052020-02-24اقتصادي

پرواز های فرودگاه گیلان لغو شد


غلامرضا کریم آقایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پروازهای لغو شده شامل پنج پرواز به مقاصد مشهد،تهران و تبریز از سوی شرکت های هواپیمایی ایران ایر و ایران ایرتور با ارسال نامه ای بدون ذکر دلیل لغو اعلام شده است.

با توجه به بروز بیماری کرونا در کشور و استان شایعه تعطیلی لغو پرواز های امروز برای پیشگیری و گسترش ویروس یاد شده قوت یافت اما مدیرکل فرودگاه گیلان تاکید کرد: هیچ دلیلی برای لغو پرواز های یادشده از سوی شرکت هایی هواپیمایی مزبور ذکر نشده است.

شش نمونه از ویروس کرونا در جهان کشف شده و با این مورد تعداد آن به هفت مورد رسیده، این ویروس جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می شود.

در معمولی ترین حالت، این ویروس باعث سرماخوردگی می شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می شود که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر 30 استان و منطقه چین، به شماری دیگر از کشورها از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه و امارات متحده عربی نیز سرایت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز های فرودگاه گیلان لغو شد

پرواز های فرودگاه گیلان لغو شد