مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 09:262020-02-24حوادث

رفاقت 2 جوان زنجانی رنگ خون به خود گرفت


سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بامداد پنجشنبه /یکم اسفند ماه/ پلیس آگاهی زنجان در برابر معمای قتل یک جوان در منزل مسکونی خود، قرار گرفته و تمامی عوامل اعم از مرجع قضایی، پزشکی قانونی و پلیس به منظور بررسی و تحقیقات، بلافاصله به محل حادثه که در یکی از شهرک های اقماری شهر زنجان قرار داشت، اعزام شدند.

وی اظهار داشت: این جوان زنجانی بر اثر ضربه وارده به ناحیه گردن به قتل رسیده بود و به هم ریختگی منزل نشان می داد که قاتل یا قاتلین پس از ارتکاب جنایت دست به سرقت اموال زده اند.

رحمتی با بیان اینکه صحنه جنایت از جمیع جهات مورد بررسی قرار گرفت و تحقیقات دامنه دار از حلقه دوستان و آشنایان مقتول به منظور شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد افزود: در این تحقیقات مشخص شد که یکی از دوستان مقتول به منظور مصرف مواد مخدر صنعتی (شیشه) وارد منزل شده و پس از مصرف با این فرد درگیر شده و در نهایت با استفاده از سلاح سرد (چاقو) او را از پای در آورده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مقتول به تازگی ازدواج کرده بود بنابراین قاتل به همراه برادر خود به تصور وجود زیورآلات، طلاجات و اموال نو و با ارزش، به فکر قتل دوست خود افتاده و پس از ارتکاب جنایت و سرقت اموال منزل، متواری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفاقت 2 جوان زنجانی رنگ خون به خود گرفت

رفاقت 2 جوان زنجانی رنگ خون به خود گرفت