مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 09:052020-02-24سياسي

آماده تامین امنیت مسافران نوروزی هستیم


جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس کرمانشاه برای تامین امنیت مسافران و گردشگران نوروزی که این استان را برای سفر انتخاب می کنند، - ایسنا/کرمانشاه جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس کرمانشاه برای تامین امنیت مسافران و گردشگران نوروزی که این استان را برای سفر انتخاب می کنند، خبر داد.

سرهنگ جمال سلمانی در جمع فرمانده و کارکنان انتظامی جوانرود اظهار داشت: نقاط مختلف استان در ایام تعطیلات نوروزی شاهد حضور مسافران و گردشگران داخلی و حتی خارجی است و وجود جاذبه های گردشگری فراوان در استان کرمانشاه بسیاری از مردم را ترغیب می کند که سفری به این دیار داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقلزا پایگاه خبری پلیس، سلمانی ادامه داد: در این میان تامین امنیت بسیار مهم است، چرا که مهمترین موضوعی که مسافران و گردشگران را مجاب به حضور و اقامت بیشتر در کرمانشاه می کند، همین موضوع است.

سلمانی گفت: ایجاد کوچکترین ناامنی برای مهمانان نوروزی علاوه بر آنکه چهره بدی از کرمانشاه را در نظر آنها مجسم می کند، باعث خواهد شد آنها نام استانمان را از لیست مسافرتی خود خارج و دیگر رغبتی برای ماندن نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده تامین امنیت مسافران نوروزی هستیم

آماده تامین امنیت مسافران نوروزی هستیم