مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 09:002020-02-24سياسي

واکنشها نسبت به انتشار یک کلیپ و تبیین واقعیت ماجرا


پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی پیرامون انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد دستگاههای قضایی و انتظامی از برخورد با عاملین آن خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طی روزهای اخیر کلیپی از محل تجمع و خوشحالی طرفداران نفر اول انتخابات شهرستان های بویراحمد و دنا در فضای مجازی منتشر شد و واکنش هایی را در بر داشت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اقدام فردی در ادای کلمات زشت و زننده به نماینده فعلی شهرستان های بویراحمد و دنا گفت: حسب بررسی انجام شده شخصی برای فیلمبرداری جمعیت به بوسیله جرثقیل بالا برده شده است.

حسنی افزود: شخصی که کلیپ را تهیه کرده و در فضای مجازی منتشر نموده، عباراتی را که تنش زا بوده شخصاً در این کلیپ بیان کرده که موجب تشویش اذهان عمومی شده و این شخص به زودی شناسایی و با وی برخورد خواهد شد.

حسنی اظهار کرد: رسیدگی، بررسی ها و اقدامات دستگاه قضایی به شورای تأمین جهت برخورد با این قضیه ی مجرمانه بعد از مشخص شدن واقعیت، انجام می شود.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای اعلام کرد: دوم اسفند 98، با خلق حماسه گسترده و مثال زدنی مردم فهیم استان در پای صندوق های اخذ رأی، شاهد مشارکت حداکثری مردم و کسب رتبه اول کشوری مشارکت بودیم و این مهم به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنشها نسبت به انتشار یک کلیپ و تبیین واقعیت ماجرا

واکنشها نسبت به انتشار یک کلیپ و تبیین واقعیت ماجرا