مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 06:302020-02-24اقتصادي

تولید سایپا در 11 ماهه 98 از مدت مشابه سال گذشته عبور کرد


گروه خودروسازی سایپا همچنان به عنوان خودروساز اول کشور، با تولید 384 هزار و 309 دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه از میزان تولید سال گذشته خود در مدت مشابه عبور کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، گروه خودروسازی سایپا که در یازده ماهه سال گذشته، تعداد 382 هزار و 303 دستگاه خودرو تولید کرده بود، با عبور از این میزان در مدت مشابه در سال جاری توانست رکورد جدیدی را در زمینه تولید در شرایط تحریم و فشار حداکثری بر صنعت و اقتصاد ایران به ثبت برساند.

براساس این گزارش گروه سایپا همچنین با عبور از تولید سال گذشته موفق شد کاهش 32 درصدی تولید در سه ماهه نخست سال جاری را جبران کند، بنابراین بر مبنای این آمار، کاهش 19 درصدی تولید در کل صنعت خودرو در گروه سایپا صورت نگرفته، بلکه گروه سایپا توانسته است در این مدت تولید خود را تا حدودی نیز افزایش دهد.

با اجرای موفقیت آمیز سیاست تولید عبور مستقیم در سه ماهه دوم سال جاری، این گروه همچنین توانسته است در کنار تکمیل تمامی خودروهای دارای کسری قطعات در کف کارخانه و تحویل آن ها به مشتریان، همه محصولات خود را پس از تولید از کارخانه بلافاصله به دست مصرف کنندگان برساند و تعداد خودروهای تحویلی به مشتریان را از مرز 400 هزار دستگاه عبور دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سایپا در 11 ماهه 98 از مدت مشابه سال گذشته عبور کرد

تولید سایپا در 11 ماهه 98 از مدت مشابه سال گذشته عبور کرد