مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 05:502020-02-24اقتصادي

ظرفیت افزایش تولید کالاهای بهداشتی در اردبیل وجود دارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: با توجه به ورود ویروس کرونا به کشور، استان اردبیل از توانایی و ظرفیت افزایش تولید کالاهای بهداشتی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارژنگ عزیزی شامگاه یکشنبه در نشست دستگاه های اجرایی مرتبط با امور بهداشت و سلامت مردم در اردبیل عنوان کرد: استان اردبیل از ظرفیت و توانایی لازم برای افزایش تولید کالاهای بهداشتی از جمله الکل طبی با توجه به شرایط خاص کشور در مواجهه با ویروس کرونا برخوردار است.

وی با تأکید بر افزایش نظارت های لازم بر تولید، عرضه و فروش کالاهای بهداشتی در استان، افزود: قیمت کالاهایی که با سلامت و بهداشت مردم در ارتباط است به صورت مستمر کنترل شده و با خاطیان طبق موازین قانونی به شدت برخورد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل یادآور شد: هر گونه تخلف در عرضه کلاهای بهداشتی مورد نیاز از جمله ماسک، الکل طبی و دیگر محلول های ضد عفونی کننده در استان اردبیل با برخوردهای لازم نهادهای نظارتی همراه خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل نیز در این جلسه عنوان کرد: دادستانی استان اردبیل در هر مقطعی که موضوع حفظ سلامتی مردم مطرح باشد به صورت جدی به موضوع ورود کرده و با خاطیان به شدت برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت افزایش تولید کالاهای بهداشتی در اردبیل وجود دارد

ظرفیت افزایش تولید کالاهای بهداشتی در اردبیل وجود دارد