مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 05:352020-02-24پزشكي

جزییات تعطیلی ها در سیستان و بلوچستان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا


علاوه بر مهدکودک ها، مدارس، دانشگاه ها، کلاس های فرهنگی وهنری ارشاد و تمامی کتابخانه های عمومی استان نیز از امروز تا پایان هفته در سیستان و بلوچستان تعطیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، با هدف کاهش احتمال بروز بیماری های تنفسی علاوه بر مهدکودک ها، مدارس، دانشگاه ها، کلاس های فرهنگی وهنری ارشاد و تمامی کتابخانه های عمومی استان نیز از امروز تا پایان هفته در سیستان و بلوچستان تعطیل است.

جزییات تعطیلی های استان سیستان و بلوچستان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با هدف کاهش احتمال بروز بیماری های تنفسی و اطمینان خاطر خانواده های محترم از فردا تا پایان ماه کلاسهای تئوری و کارآموزی کلیه دانشکده ها و گروه های استاژری و پایین تر دانشکده پزشکی تعطیل شد.

در پایان هفته جاری بر اساس وضعیت بیماری های تنفسی در کشور در خصوص تشکیل کلاس ها و یا تمدید تعطیلی تصمیم گیری شده و اطلاع رسانی خواهد شد.

 تعطیلی تمامی کلاس های درس و کارآموزی در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان   با تصویب جلسه ستاد بحران دانشگاه تمامی کلاس های درس و کارآموزی در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تا پایان هفته تعطیل اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تعطیلی ها در سیستان و بلوچستان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

جزییات تعطیلی ها در سیستان و بلوچستان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا