مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 05:252020-02-24دانش

موردی از کرونا در دانشگاه امیرکبیر نداشتیم / خوابگاه ها کامل تخلیه نشده


یوسفی، مدیر کل دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص آخرین وضعیت حضور دانشجویان این دانشگاه و تخلیه خوابگاه ها گفت: - مدیر کل دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تخلیه خوابگاه های دانشگاه ها گفت: بیش از 90 درصد دانشجویان خوابگاه ها را ترک کردند، اما هنوز به طور کامل تعطیل نیست.

یوسفی، مدیر کل دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص آخرین وضعیت حضور دانشجویان این دانشگاه و تخلیه خوابگاه ها گفت: تخلیه خوابگاه به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بود خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلا به بیماری کرونا در میان دانشجویان دانشگاه امیرکبیر نداشتیم.

یوسفی تصریح کرد: خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر تعطیل نشده، اما زمانی که اعلام کردیم دانشگاه ها تعطیل است ما هم به دانشجویان اعلام کردیم خوابگاه ها را تخلیه کنند و دانشجویان به شهر های خود برگردند.

مدیر کل دانشجویی دانشگاه امیرکبیر اضافه کرد: تعدادی از دانشجویان که به دلایلی امکان تخلیه خوابگاه را ندارند و یا زمان دفاع پایان نامه آنان است و یا مسائل شخصی داشتند در خوابگاه ساکن هستند ما هم منتظر هستیم اگر دانشگاه تصمیم قطعی راجع به تمام امور آموزشی و تعطیلی فعالیت های دانشگاه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از کرونا در دانشگاه امیرکبیر نداشتیم / خوابگاه ها کامل تخلیه نشده

موردی از کرونا در دانشگاه امیرکبیر نداشتیم / خوابگاه ها کامل تخلیه نشده