مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 05:152020-02-24دانش

راهنمای شرکت در کلاس های الکترونیکی دانشگاه تهران منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به برنامه ریزی دانشگاه تهران برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تصمیم به برگزاری کلاس های این دانشگاه تا پایان سال 98 به شیوه الکترونیکی، - با اعلام الکترونیکی برگزار شدن تمام کلاس های دانشگاه تهران در پی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، این دانشگاه راهنمای شرکت در کلاس های الکترونیکی خود را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به برنامه ریزی دانشگاه تهران برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تصمیم به برگزاری کلاس های این دانشگاه تا پایان سال 98 به شیوه الکترونیکی، این دانشگاه راهنمای سامانه آموزش الکترونیکی خود را منتشر کرد.

دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف دوره های حضوری این دانشگاه برای شرکت در کلاس های آنلاین لازم است پس از ورود به سامانه آموزش الکترونیکی به آدرس elearn.

ut.

ac.

ir در صفحه باز شده گزینه ورود با نام کاربردی دانشگاه تهران را انتخاب کنند و به صفحه احراز هویت وارد شوند، سپس با وارد کردن نام کاربری (ایمیل) و رمز عبور وارد سامانه یادگیری الکترونیکی خواهند شد.

دانشجویان برای اطلاعات بیشتر درباره چگونگی برگزاری و ثبت نام در کلاس های آنلاین می توانند راهنمای ارائه شده از سوی سامانه آموزش الکترونیکی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای شرکت در کلاس های الکترونیکی دانشگاه تهران منتشر شد

راهنمای شرکت در کلاس های الکترونیکی دانشگاه تهران منتشر شد