مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 21:552020-02-23اجتماعي

افزایش سرعت وزش گرمیج از عصر فردا در اردبیل/ بارش برف از روز سه شنبه


پدیده غالب اکثر نقاط استان اردبیل در روز دوشنبه، وزش باد تند تا نسبتاً شدید است که از روز سه شنبه هفته جاری ضمن تداوم وزش بادهای تند تا شدید و با نفوذ سامانه ناپایدار جوی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، براساس نقشه های هواشناسی روز دوشنبه، 5 اسفند، شرایط جوی در سطح استان پایدار بوده و آسمان صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش باد جنوب غربی، با سرعت ملایم تا متوسط پیش بینی می شود.

براساس این نقشه ها، از عصر فردا به تدریج سرعت وزش بادهای جنوب غربی یا گرمیج افزایش یافته و در برخی مناطق بر میزان ابرناکی افزوده می شود و از این رو فردا شب در اغلب مناطق پدیده غالب وزش باد تند تا نسبتاً شدید انتظار می رود.

از روز سه شنبه هفته جاری ضمن تداوم وزش بادهای تند تا شدید و با نفوذ سامانه ناپایدار جوی، در مناطقی از استان بارش باران، گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.

اما از عصر سه شنبه با شمالی شدن جریانات و وزش بادهای خزری ضمن کاهش دمای هوا، در مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش به صورت برف خواهد بود.

گفتنی است؛ بارش باران و برف تا ساعات اولیه صبح چهارشنبه تداوم داشته و سامانه بارشی قبل از ظهر چهارشنبه از استان خارج می شود اما هوای سرد ماندگار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرعت وزش گرمیج از عصر فردا در اردبیل/ بارش برف از روز سه شنبه

افزایش سرعت وزش گرمیج از عصر فردا در اردبیل/ بارش برف از روز سه شنبه