مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 21:152020-02-23پزشكي

بخش ایزوله منفی در بیمارستان ولی عصر بیرجند راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، محمد دهقانی فیروزآبادی در این بازدید که معاون درمان دانشگاه نیز حضور داشت، گفت: بیمارستان ولی عصر (عج) به عنوان مرکز اصلی بستری درخصوص بیماران مشکوک به ویروس کرونا انتخاب شده است.

وی بیان کرد: بخش عفونی این بیمارستان دارای ایزوله تنفسی است و دستگاهی از قبل نصب شده که تهویه و فشار منفی را ایجاد می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در مجاورت این بخش فضایی با ظرفیت 50 تخت آماده شده است تا در صورت نیاز بتوان از آن استفاده کرد.

وی درباره آزمایشگاه این بخش اظهار داشت: فضایی در نظر گرفته شده که آزمایش ویروس شناسی راه اندازی شود تا آزمایش های مربوط به موارد احتمالی کرونا در این محل انجام شود و نیاز به ارسال نمونه به سایر آزمایشگاه های کشور نباشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند امروز (یکشنبه) در نشست خبری از آمادگی این دانشگاه در حوزه بهداشت، درمان، اورژانس های پیش بیمارستانی برای مقابله با بیماری کرونا خبر داد و گفت: تاکنون هیچ فرد مبتلا به کرونا در استان مشاهده نشده است.

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند امشب در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دنبال انتشار اطلاعیه استانداری مبنی بر تعطیلی دانشگاه ها از فردا (دوشنبه) پنجم اسفند تا پایان هفته جاری، این تعطیلی مختص کلاس های آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش ایزوله منفی در بیمارستان ولی عصر بیرجند راه اندازی شد

بخش ایزوله منفی در بیمارستان ولی عصر بیرجند راه اندازی شد