مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 19:062020-02-23اقتصادي

افزایش تولید، توزیع و نظارت بر ملزومات پیشگیری از کرونا در خراسان رضوی


علی رسولیان روز یکشنبه پس از نشست کارگروه تنظیم بازار و کارگروه تعزیرات خراسان رضوی در مشهد افزود: از آنجا که تقاضا برای ملزومات پیشگیری از کرونا مانند ماسک، ژل یا مواد ضدعفونی کننده در بازار استان افزایش یافته، این مهم به کمبود و افزایش قیمت آن دامن زده است.

وی ادامه داد: براساس تصمیمات گرفته شده در این کارگروه، تولید ملزومات پیشگیری از بیماری کرونا توسط کارخانجات استان افزایش می یابد تا از هرگونه کمبود در این زمینه جلوگیری شود.

وی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مکلف شد از واحدهای تولیدی این ملزومات بخواهد که میزان تولید این لوازم را افزایش دهند.

رسولیان افزود: در صورتی که این واحدها سطح تولید خود را افزایش دهند، مشکلات منابع مالی، مالیات و دیگر مشکلات آنها به صورت ویژه و باسرعت پیگیری و برای حل آن چاره جویی خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس تصمیمات کارگروه تنظیم بازار استان به همه نهادهای مستقر در مرزهای استان نیز ابلاغ می شود از خروج یا صادرات ملزومات پیشگیری از کرونا جلوگیری کنند تا هیچ کمبودی در این زمینه در بازار بوجود نیاید.

وی گفت: تعزیرات حکومتی خراسان رضوی نیز موظف شد به صورت ویژه از مراکز توزیع ملزومات یاد شده از جمله داروخانه ها و مراکز تولید این اقلام بازدید کرده و در حضور قاضی و نماینده دانشگاه علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید، توزیع و نظارت بر ملزومات پیشگیری از کرونا در خراسان رضوی

افزایش تولید، توزیع و نظارت بر ملزومات پیشگیری از کرونا در خراسان رضوی