مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 19:062020-02-23سياسي

مردم با هوشمندی رجزخوانی دشمنان را از بین بردند


در پی حضور پرشکوه و حماسی مردم در یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز پیام تشکر و قدردانی صادر کرد که در متن پیام نماینده رهبر انقلاب اسلامی در استان البرز آمده، بار دیگر عنایات ویژه رحمانی شامل حال ملّت ایران و به خصوص مردم ولایت مدار و شهیدپرور استان البرز شد و توانستند صفحه نوران دیگری از شور و شعور و معرفت را به کتاب عظیم اقتدار و امنیت و عزت ایران اسلامی اضافه کنند.

اقشار مختلف مردم با سلایق گوناگون با هوشمندی و از روی آگاهی رجزخوانی های دشمنان پلید و عملیات روانی رسانه ای گسترده آنان در جهت عدم شرکت در انتخابات را با حضور خود از بین برده و زمینه های ایران قوی را با تشکیل مجلس قویِ تراز انقلاب اسلامی فراهم کردند.

اینجانب ضمن عرض تبریک به نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی استان البرز و آرزوی توفیق در انجام مسوولیت بزرگی که از طرف مردم به آنان واگذارشده از نامزدهای دیگر که تنور انتخابات را گرم کردند و زمینه ساز حضور مردم در این عرصه را فراهم کردند تشکر می نمایم.

و تذکر این نکته را خالی از لطف نمی دانم که تا پایان دوره مجلس فعلی و آغاز مجلس جدید نزدیک صد روز فرصت وجود دارد که عزیزان منتخب بار دیگر وظایف خطیر نمایندگی مردم، فرصت ها و ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با هوشمندی رجزخوانی دشمنان را از بین بردند

مردم با هوشمندی رجزخوانی دشمنان را از بین بردند