مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 19:062020-02-23فرهنگي

دانشجویان مشهد نمایش های تک نفره مونوراز را به روی صحنه می برند


دبیر نخستین جشنواره تئاتر تک نفره مونوراز روز یکشنبه در نشست خبری پیرامون این رویداد هنری گفت: مونوراز نمایشی با هنرنمایی یک بازیگر است که برای نخستین بار در این استان توسط دانشجویان مرکز آموزش عالی فرهنگ و هنر به اجرا گذاشته می شود.

مهدی خادمی افزود: 54 متن نمایشی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از بازخوانی آثار از بین آنها 30 متن انتخاب گردید و در مرحله بازبینی آثار، 12 اثر به بخش نهایی این جشنواره راه یافت.

وی ادامه داد: این جشنواره از پنجم تا هفتم اسفند با نمایش 14 اثر شامل 12 اثر انتخابی و 2 اثر مهمان در تالار فردوسی مجتمع جهاد دانشگاهی خراسان رضوی برگزار می شود و رضا صابری، محمد مداح حسینی، ریحانه سلامت و اکرم سادات، این آثار را داوری خواهند کرد.

وی گفت: هم نوازی ساس ها، دیکتاتور بزرگ، آواره، عروسک جنگی، کافه پولشری، مده آ، کبوتری ناگهان، کمدی با طعم اسپرسو، آخرین نوار کراپ، من کی ام؟، متاسفیم که به زحمت افتادید، کولاژ دردهای مشترک، پیش از صبحانه، 22 مگاپیکسل، آثاری هستند که در این جشنواره به روی صحنه می روند.

دبیر جشنواره تئاتر تک نفره مونوراز، زمان برگزاری مراسم پایانی این رویداد را عصر چهارشنبه هفتم اسفند ذکر کرد و افزود: از بین این آثار دو اثر برگزیده خواهد شد که پس از پایان جشنواره اکران عمومی آنها برای شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان مشهد نمایش های تک نفره مونوراز را به روی صحنه می برند

دانشجویان مشهد نمایش های تک نفره مونوراز را به روی صحنه می برند