مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 18:052020-02-23سياسي

معاون استاندار همدان: آب منطقه ای سیلاب را مهار کند


محمودرضا عراقی عصر یکشنبه در نشست فوق العاده اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان بیان کرد: می توان از سد ها علاوه بر ذخیره نزولات جوی برای مهار سیلاب نیز استفاده کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه دبی آبی که وارد سدها می شود مشخص است بنابراین بایدبه گونه ای برنامه ریزی کرد که آب سدها هنگام بروز سیلاب سریز نشود پس آب منطقه ای می تواند نسبت به رها سازی آب با هدف جایگزین شدن سیلاب در سد تدبیر کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان اظهار داشت: سیلاب فروردین امسال با وجود تخریب و خسارت اما تجربه گرانبهایی برای مسوولان به همراه داشت به گونه ای که بسیاری از استانداردها در حال به روز رسانی بوده است.

عراقی ادامه داد: پس از بروز سیلاب فروردین بسیاری از پل ها واقع در روستاها ایمن و استاندارد شدند همچنین نقشه و پهنه بندی سیل خیزی استان تهیه و تدوین شد.

وی بیان کرد: اختصاص و پرداخت نقدی 900 میلیارد تومان اعتبار بلاعوض در این شرایط سخت بودجه ای، معجزه خداوند است در حالیکه اعتبار مورد نیاز بسیاری از پروژه های عمرانی با اسناد خزانه تامین می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان اظهار داشت: با توجه به تجربه گرانسنگ مدیران اجرایی، بروز مجدد خسارت به واسطه سیلاب پذیرفتنی نیست بنابراین باید از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار همدان: آب منطقه ای سیلاب را مهار کند

معاون استاندار همدان: آب منطقه ای سیلاب را مهار کند