مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 17:502020-02-23سياسي

مسائل روایی مهم در خصوص معراج بازگو شود


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر بازگو کردن مسائل روایی مهم در خصوص معراج برای اهل آن، گفت: در بررسی پیامبر(ص) و والده ایشان از منظر انوار مقدس قبل از خلقت باید دقت کنیم.

- قم - رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر بازگو کردن مسائل روایی مهم در خصوص معراج برای اهل آن، گفت: در بررسی پیامبر(ص) و والده ایشان از منظر انوار مقدس قبل از خلقت باید دقت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمد یزدی امروز یکشنبه در دیدار اعضای ستاد کنگره حضرت آمنه (س) که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان اینکه در نظام آفرینش نسبت به انوار مقدسی همچون رسول خدا (ص) نباید مباحث ظاهری را مدنظر قرار داد، افزود: از منظر خلقت و معنویت باید گفت که نور رسول خدا (ص) قبل از خلقت آدم و حوا خلق شده است.

وی با اشاره به اینکه رسول خدا (ص) در عالم انوار بر تمامی مخلوقات تقدم دارند، افزود: با وجود اینکه حادثه معراج از نظر زمانی متأخر است اما وجود مقدس نبی گرامی اسلام (ص) متعلق به بانویی است که باید دارای وجود مقدس باشد بدین منظور تقدم نور مقدس مادر رسول خدا (ص) یک مسئله بسیار مهم است که باید به درستی بازگو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل روایی مهم در خصوص معراج بازگو شود

مسائل روایی مهم در خصوص معراج بازگو شود