مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 17:452020-02-23سياسي

تشکر عمیق از ملت ایران در پی امتحان بزرگ و مطلوب انتخابات


رهبر انقلاب اسلامی با شکر خداوند متعال و قدردانی عمیق از حضور گسترده مردم در انتخابات به رغم این تبلیغات مغرضانه، گفتند: خداوند اراده کرده است این ملت را پیروز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز در ابتدای جلسه درس خارج فقه با تشکر از درخشش مطلوب ملت ایران در امتحان بزرگ انتخابات و ناکام گذاشتن فرصت طلبی و تبلیغات همه جانبه دشمنان، اظهار کردند: در مقابل توطئه دشمن برای ضربه زدن به ارکان مختلف کشور، همه باید برای دفاع هوشیار، و آماده ضربه و حمله متقابل باشیم.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به فضاسازی منفی و پرحجم دستگاه های تبلیغاتی بیگانه علیه شرکت مردم در انتخابات، خاطرنشان کردند: این تبلیغات منفی از چند ماه قبل آغاز و با نزدیک شدن به انتخابات بیشتر شد و در دو روز آخر نیز به بهانه یک بیماری و ویروس، رسانه های آن ها از کمترین فرصت برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات چشم پوشی نکردند.

ایشان با شکر خداوند متعال و قدردانی عمیق از حضور گسترده مردم در انتخابات به رغم این تبلیغات مغرضانه، گفتند: خداوند اراده کرده است این ملت را پیروز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر عمیق از ملت ایران در پی امتحان بزرگ و مطلوب انتخابات

تشکر عمیق از ملت ایران در پی امتحان بزرگ و مطلوب انتخابات