مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 15:352020-02-23اجتماعي

تعطیلی مدارس و دانشگاه های خوزستان در پاسخ به دغدغه مردم بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، غلامرضا شریعتی بیان داشت: مدارس و دانشگاه های استان از روز دوشنبه 5 اسفندماه تا پایان هفته جاری در پاسخ به دغدغه مندی مردم استان تعطیل اعلام شد.

وی افزود: در پاسخ به درخواست هایی که والدین و مردم استان داشتند جلسه کارشناسی سه ساعته با حضور مسئولان متولی دانشگاهی و آموزش و پرورش و مسئولان سیاسی و امنیتی در رابطه با مسائل مختلف استان تشکیل شد.

استاندار خوزستان ادامه داد: آنچه نظر علمی و کارشناسی اساتید فن بود بر این باور بودند که هیچ کس و مورد مثبت از کرونا مشاهده نشده و نیاز به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها نیست اما در پاسخ به دغدغه مردم و التهابات روانی و با توجه به بارش های سنگینی که از دوشنبه و سه شنبه در بالا دست استان داریم و بارش های نسبی که در استان خواهیم داشت، تصمیم بر این شد مدارس و دانشگاه ها تا پایان هفته تعطیل اعلام شود.

شریعتی عنوان کرد: از شهروندان می خواهیم از سفر به استان هایی که موارد مثبت کرونا گزارش شده است خودداری کنند و از حضور در تشکل ها و جمع هایی که تعداد زیادی هست پرهیز کنند تا خطر ابتلاء به بیماری در استان به حداقل برسد.

استاندار خوزستان تأکید کرد: از مردم می خواهیم به توصیه های بهداشتی و پیشگیرانه دانشگاه های علوم پزشکی استان با جدیت عمل کند تا همچنان استان از خطر شیوع این بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مدارس و دانشگاه های خوزستان در پاسخ به دغدغه مردم بود

تعطیلی مدارس و دانشگاه های خوزستان در پاسخ به دغدغه مردم بود