مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 14:402020-02-23ورزشي

پولادگر: میزبانی دوره بین المللی کوچینگ در ایران اتفاق بزرگی است


یکی از ویژگی های دوره کوچینگ به میزبانی ایران حضور مدرسین و ناظر دوره از کشورمان بود و به صورت کاملا مستقل توانستیم دوره کوچینگ برگزار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم اختتامیه دوره بین المللی کوچینگ ظهر امروز (یکشنبه – 4 اسفندماه) با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، مجید نیری سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو، سیدنعمت خلیفه و حافظ مهدوی مدرسین دوره، محمدامین نامجو مدیر این دوره و مربیان حاضر در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ضمن خیرمقدم به حاضرین در این دوره گفت: خدا را شاکریم دومین دوره بین المللی کوچینگ در منطقه آسیا به میزبانی ایران برگزار شد؛ پیش از این، دوره ها توسط اتحادیه های قاره ای و به صورت متمرکز پیگیری می شد اما اکنون فدراسیون جهانی با هدف ارتقاء سطح علمی و هماهنگ سازی مربیانی که در رویدادهای بین المللی فعالیت می کنند، این دوره ها را در کشورهای مختلف برگزار می کند.

وی افزود: میزبانی این دوره در ایران به ویژه با شرایط خاصی که بر قاره آسیا و ایران حاکم است، اتفاق بزرگی بود؛ تشکر ویژه از دکتر خلیفه عضو کمیته آموزش فدراسیون جهانی دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولادگر: میزبانی دوره بین المللی کوچینگ در ایران اتفاق بزرگی است

پولادگر: میزبانی دوره بین المللی کوچینگ در ایران اتفاق بزرگی است