مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 14:302020-02-23سياسي

تنها یک پنجم ساخت و سازهای استان در حیطه نظارتی نظام مهندسی است


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با بیان این که تنها یک پنجم ساخت و سازهای استان تحت نظارت این سازمان انجام می‎‎شود، عمده دلیل وجود بسیاری از مشکلات صنعت ساختمان استان را ناشی از نبود بخش زیادی از ساخت و سازهای استان در حیطه ی نظارتی سازمان .

- ایسنا/یزد رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با بیان این که تنها یک پنجم ساخت و سازهای استان تحت نظارت این سازمان انجام می‎‎شود، عمده دلیل وجود بسیاری از مشکلات صنعت ساختمان استان را ناشی از نبود بخش زیادی از ساخت و سازهای استان در حیطه ی نظارتی سازمان نظام مهندسی استان به دلیل برخی فرآیندهای معیوب و اهمال کاری ها دانست.

مهدی سالاری امروز یکشنبه چهارم اسفندماه و در آستانه روز مهندس(پنجم اسفند) در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت این مناسبت، اظهار کرد: شکوفایی تمدن بشر برآیند تلاش مهندسان برای اجرایی کردن ایده هاست لذا نقش مهندسان در حوزه های مختلف اعم از عمرانی و اقتصادی تا حتی سیاسی، پرواضح و انکارناپذیر است.

وی با بیان این که کشورهایی مانند آمریکا، روسیه و ایران بالاترین تولید مهندس جهان را به خود اختصاص داده اند، اظهار کرد: اگر کشور انگلستان را سیاستمردان آن و آمریکا را حقوقدانان آن اداره می‎‎کنند، قطعاً ایران را مهندسان اداره می‎‎کنند به طوری که شاخص ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها یک پنجم ساخت و سازهای استان در حیطه نظارتی نظام مهندسی است

تنها یک پنجم ساخت و سازهای استان در حیطه نظارتی نظام مهندسی است