مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 14:302020-02-23پزشكي

اتوبوس های برون شهری استان قزوین ضدعفونی می شوند


معاون حمل و نقل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: اتوبوس های ناوگان مسافربری به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و رعایت بهداشت، - شستشو و ضد عفونی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جبار قهاری در دومین نشست کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین که در آستانه فرارسیدن نوروز برای هماهنگی در خدمت رسانی عصر یکشنبه در اداره راهداری برگزار شد اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و نگرانی عمومی از انتشار آن، به منظور جلوگیری از آلودگی و افزایش ریسک آن، با نظر و همکاری دانشگاه علوم پزشکی بر رعایت موارد بهداشتی و پاکیزگی عمومی ترمینال تاکید شده است.

وی بیان کرد: در این راستا علاوه بر نصب بنرهای آموزش بهداشت در پایانه ها، امروز با ارسال دو نامه به شرکت های مسافربری تاکید شده تا شست و شو و ضدعفونی کردن اتوبوس ها جدی گرفته شده و مسافران هم در محل ترمینال پیاده شوند.

قهاری تصریح کرد: اولین نشست کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر که در روز 13 بهمن ماه برگزار شد مصوبات مهمی داشت که آماده سازی و زیباسازی پایانه های مسافربری، رسیدگی به وضعیت سرویس بهداشتی و نمازخانه و خوابگاه رانندگان متناسب با ایام نوروز، انجام نظارت بر نرخ حمل مسافر و رسیدگی به شکایات، اتخاذ تمهیدات کنترل رفتارهای پرخطر و حادثه ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس های برون شهری استان قزوین ضدعفونی می شوند

اتوبوس های برون شهری استان قزوین ضدعفونی می شوند