مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 14:262020-02-23پزشكي

اتاق تبادل خبر خبرنگاران تخصصی سلامت در وزارت بهداشت تشکیل می شود


جلسه هم اندیشی مدیران رسانه های کشور با حضور سخنگوی دولت، معاونان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باموضوع «شیوع ویروس کرونا» برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در این نشست دو ساعته که با حضور بیش از 50 تن از مدیران مسئول روزنامه ها، خبرگزاری‎ها و برخی پایگاه های خبری برگزار شد، دکتر ربیعی سخنگوی دولت، دکتر حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت و دکتر جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بیان جزییاتی از شیوع ویروس کرونا در کشور، آخرین آمار و اطلاعات مربوطه و اقدامات انجام شده و پیش رو پرداختند.

در این نشست با تاکید بر افزایش مهارت خبرنگاران حوزه سلامت با برگزاری کارگاه های آموزشی توسط معاونت مطبوعاتی و دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها، مقرر شد اتاق فکر خبرنگاران در وزارت بهداشت تشکیل تا ضمن پاسخگویی به سوالات و شبهات، روند اطلاع رسانی دقیق و صحیح بهداشت و درمان محقق شود.

براساس این گزارش شرح اقدامات پیشگیرانه در هفته های گذشته، آخرین وضعیت شیوع ویروس در شهرهای مطرح شده در اخبار، اقدامات اورژانسی و زیرساختی در این شهرها، آماده باش کامل وزارت بهداشت و تمامی دانشگاه های مرتبط در تهران و سراسر کشور، هماهنگی برای توزیع اقلام مورد نیاز به میزان لازم و بیش از حد نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق تبادل خبر خبرنگاران تخصصی سلامت در وزارت بهداشت تشکیل می شود

اتاق تبادل خبر خبرنگاران تخصصی سلامت در وزارت بهداشت تشکیل می شود