مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 13:552020-02-23اقتصادي

کمبودماسک و ژل ضدعفونی در پردیس به دلیل سودجویی توزیع کنندگان است


رییس تعزیرات شهرستان های شرق استان تهران کمبودماسک و ژل ضدعفونی در پردیس به دلیل سودجویی و بالا بردن قیمت توزیع کنندگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن حسن بیگی در حاشیه برگزاری گشت مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت شرق استان تهران و شبکه بهداشت و درمان پردیس از داروخانه ها و مراکز پخش ماسک و مواد ضد عفونی کننده در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز پیرو گزارش هایی که رسیده بود، گشت مشترکی صورت گرفت که طی آن 5 داروخانه در پردیس و یک داروخانه در بومهن مورد بازرسی قرار گرفتند.

حسن بیگی گفت: البته این گشت پیرو گشت دیروز و در خصوص کمبود ماسک و ژل ضد عفونی کننده که در شهرستان مشهود بود انجام شد که به نظر می رسد شرکت های دارویی هم تخلفاتی دارند و قیمت مصرف کننده را بالا برده اند و چیزی که مشخص بود کمبود این احتیاجات در پردیس است که نمی شد خواسته مردم را نادیده گرفت.

وی بیان داشت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهایی که طی چند روز اخیر و به دنبال اوج گرفتن شیوع کرونا داشتیم، کمبود این کالاها احساس می شود و با توجه به گزارشات عدیده مبنی بر عدم عرضه ماسک و مواد ضد عفونی کننده از سوی داروخانه های شرق استان تهران با حضور دستگاه های نظارتی و اداره صمت و اصناف با محور فرمانداری بازدید را آغاز کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودماسک و ژل ضدعفونی در پردیس به دلیل سودجویی توزیع کنندگان است

کمبودماسک و ژل ضدعفونی در پردیس به دلیل سودجویی توزیع کنندگان است