مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 13:452020-02-23پزشكي

توزیع اقلام بهداشتی در استان بوشهر انجام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سعید کشمیری ظهر یکشنبه در نشست مشترک با رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان و رییس پدافند غیرعامل استان بوشهر اظهار داشت: با انتشار خبر ورود ویروس کرونا به کشور نگرانی ایجاد و خانواده ها برای تهیه ماسک و ژل های پایه الکل مراجعه و موجودی های داروخانه ها به پایان رسید و کاهش یافت.

وی تصریح کرد: گلایه ها و کمبودهایی وجود دارد که با کمک معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال برطرف شدن است.

کشمیری یادآور شد: تعداد زیادی مواد ضدعفونی کننده شامل دست کش، ماسک را وزارت بهداشت به همه استان ها تخصیص داده که محموله ای به استان ارسال و در اختیار بیمارستان مراکز بهداشتی درمانی و مردمی که نیاز دارند گذاشته می شود و نحوه توزیع در اطلاعیه دیگری ابلاغ می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: مراکز آموزشی استان شامل مدرسه ها، دانشگاه ها، مراکز آموزش فنی و حرفه ای، سلف سرویس ها، خوابگاه های دانشجویی تا پایان هفته تعطیل است.

کشمیری بابیان اینکه این تصمیم مدیریت بحران در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه برای کنترل است اضافه کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا لحظه به لحظه رصد می شود، تعطیلی مراکز آموزشی در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه و مؤثر در استان تصمیم گیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع اقلام بهداشتی در استان بوشهر انجام می شود

توزیع اقلام بهداشتی در استان بوشهر انجام می شود