مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 13:452020-02-23اقتصادي

رشد 85 درصدی جمع آوری زکات در استان بوشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، احمد لطفی عصر یکشنبه در نشست شورای زکات استان بوشهر اظهار داشت: با تلاش مجموعه شورای زکات استان، 10 میلیارد تومان طی 10 ماه امسال زکات برداشت شده است.

وی تصریح کرد: البته در سال 97، برنامه پیش بینی شده برای جذب زکات، چهار میلیون و 400 هزار تومان پیش بینی و برنامه ریزی شده بود که با تلاش های انجام شده این میزان به پنج میلیارد و 500 رسید که نسبت به سال قبل آن 53 درصد رشد داشته است.

لطفی ادامه داد: از این میزان 22 درصد به شکل زکات نقد، 24 درصد به شکل جذب کالا، 35 درصد زکات فطریه و 19 درصد هم به شکل مستقیم پرداخت به مردم، زکات جذب شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بر اساس آمار دریافتی از شورای زکات کشور، در طی 10 ماه امسال کمیته امداد استان بوشهر به یاری و همکاری شورای زکات این استان، موفق به کسب رتبه اول جمع آوری زکات در سطح کشور شده است.

وی اظهار داشت: با مدیریت مناسب در حوزه زکات استان و با هدایت عالمانه آیت الله صفایی بوشهری و راهبردهای علمی دقیق و جامع در شورای زکات استان، استان بوشهر به یک توفیق بزرگ طی 10 ماه امسال دست یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: بر اساس آمار دریافتی از شورای زکات کشور، در طی 10 ماه امسال کمیته امداد استان بوشهر به یاری و همکاری شورای زکات این استان، موفق به کسب رتبه او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 85 درصدی جمع آوری زکات در استان بوشهر

رشد 85 درصدی جمع آوری زکات در استان بوشهر