مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 13:252020-02-23پزشكي

ستاد مقابله با کرونا در کاشان تشکیل شده است


مسعود دهقانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران کاشان با اشاره به نظام مراقبت ثبت موارد مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان ها و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: این دانشگاه از پرستاران و نیروهای متخصص و کارآمد برخوردار است که همه دوره های آموزشی در مورد این بیماری را از ابتدای سال 2020 میلادی تاکنون فرا گرفتند و به طور کامل با آن آشنا شدند.

وی با تاکید بر تشدید اجرای ضوابط بهداشتی در خانه ها و محیط کار بیان کرد: با هدف جلوگیری از انتشار ویروس کرونا باید بیش از پیش نسبت به ضدعفونی و گندزدایی محیط خانه و محل کار اقدام شود.

رییس مرکز بهداشت شهرستان کاشان اضافه کرد: انتظار می رود رسانه ها به عنوان یاریگر اصلی مبارزه با شایعه ها با توجه به اینکه کرونا فاقد واکسن است، در راستای پیشگیری و ارتقای سطح آگاهی عمومی دانشگاه علوم پزشکی را کمک کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در ادامه اظهار داشت: مردم باید در کنار آنکه برای مبتلا نشدن به ویروس کرونا نگران باشند، آرامش خود را هم با رعایت مسایل بهداشتی حفظ کنند تا از بار روانی شیوع این ویروس در جامعه کاسته شود.

محمد حاج جعفری در مورد کمبود لوازم بهداشتی در داروخانه ها تشریح کرد: در منطقه کاشان به اندازه کافی ماسک ذخیره شده بود اما به علت درخواست های بیش از معمول با کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مقابله با کرونا در کاشان تشکیل شده است

ستاد مقابله با کرونا در کاشان تشکیل شده است