مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 13:152020-02-23پزشكي

2 تیم پزشکی در مرزهای خراسان جنوبی مستقر شد


محمد دهقانی فیروزآبادی روز یکشنبه در نشست خبری با بیان اینکه در این ارتباط به موارد مشکوک اجازه ورود به کشور داده نخواهد شد افزود: اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در استان انجام شده و اورژانس های پیش بیمارستانی نیز تجهیز شده است.

وی اظهار داشت: هرچند تمامی اقدامات لازم انجام شده است اما این تمهیدات مانع از سرایت و انتقال ویروس در سطح جامعه نخواهد شد مگر اینکه خود افراد موارد بهداشتی را رعایت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان کرد: تمامی آمبولانس های سطح استان امکانات لازم را برای انتقال بیماران مشکوک دارند همچنین بیمارستان ها نیز باتوجه به اطلاع رسانی که در این خصوص صورت گرفته از آمادگی لازم برخوردارند.

وی تصریح کرد: بیمارستان ولی عصر(عج) به عنوان بیمارستان مرجع استان در این زمینه مشخص و تجهیز شده است که در صورت مشاهده مورد مشکوک به این محل منتقل خواهد شد.

دهقانی با بیان اینکه تاکنون مورد مشکوکی از کرونا در استان مشاهده نشده است یادآور شد: هیچ نگرانی از لحاظ ارایه خدمات به شهروندان در استان وجود ندارد اما این به منزله اطمینان بخشی به مردم نیست و باید حتما نسبت به رعایت نکات بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 تیم پزشکی در مرزهای خراسان جنوبی مستقر شد

2 تیم پزشکی در مرزهای خراسان جنوبی مستقر شد