مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 13:052020-02-23پزشكي

همه امکانات شهرستان برای مقابله با کرونا بسیج شود


شریف خسروی روز یکشنبه در جلسه شورای سلامت شهرستان در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به حساسیت های ایجاد شده در شهروندان نسبت به شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار داشت: باید راه های علمی برای مقابله با این ویروس اندیشیده شود.

وی افزود: متاسفانه کمیاب شدن ماسک و ژل های ضدعفونی در سطح داروخانه های شهرستان نگرانی های روانی شهروندان را تشدید کرده و لازم است مسئولان شبکه بهداشت و درمان و علوم پزشکی تمهیداتی در جهت تزریق این فرآورده های بهداشتی به بازار بیاندیشند و چنانچه امکان تامین این موارد در استان نیست اطلاع رسانی شود.

فرماندار سلسله بیان کرد: دور از منطق است که ابتدایی ترین وسایل پیشگیری در داروخانه ها موجود نباشد.

وی با تاکید بر لزوم تامین تجهیزات ایمن سازی، ادامه داد: باید داروخانه های شهرستان و انبارها رصد شوند و درصورت مشاهده مواردی از احتکار پلمپ و برخورد قانونی صورت گیرد، چرا که نباید اجازه دهیم در چنین شرایط ویژه سوءاستفاده کنندگان سلامت مردم را فدای منفعت طلبی خود نمایند.

خسروی گفت:پایلوت شدن تنها بیمارستان دولتی سلسله برای بیماران کرونایی استان که باعث نگرانی های مردم منطقه شده اقدامی نسنجیده است که التهاب زیادی در شهرستان ایجاد کرده بنابراین بهتر اینکه هر شهری موظف به پذیرش بیماران خود باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه امکانات شهرستان برای مقابله با کرونا بسیج شود

همه امکانات شهرستان برای مقابله با کرونا بسیج شود