مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 12:152020-02-23سياسي

تقدیر استاندار از حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات


مردم سیستان و بلوچستان هر کجا که نیاز است در صحنه هستند که جا دارد از حضور آگاهانه و مشارکت پرشور مردم سیستان و بلوچستان در صحنه انتخابات قدردانی نمایم .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان وبلوچستان گفت : مردم سیستان و بلوچستان هر کجا که نیاز است در صحنه هستند که جا دارد از حضور آگاهانه و مشارکت پرشور مردم سیستان و بلوچستان در صحنه انتخابات قدردانی نمایم .

احمدعلی موهبتی استاندار در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان راه امنیت در استان اظهار داشت: امروز کشور ایران در جهان در اوج امنیت و عزت است که این عزت و اقتدار با نثار خون شهیدان به بار نشسته و امروز نتیجه خون این شهیدان را می بینیم.

وی گفت : نقش آفرینی مردم و حضور آنها در همه صحنه های مورد نیاز چه در صحنه های ایجاد انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس و چه در بقای نظام جمهوری اسلامی ایران و محوریت ولایت فقیه باعث شد که سربلندی و عزت برای مردم ایران را در کره خاکی به ارمغان آورد.

موهبتی با اشاره به فرمایش امیرالمومنین علی علیه السلام که از مردم به عنوان ستون های دین یاد می کند، مردم را ستون های این نظام عنوان کرد و وحدت و همدلی مردم را رمز پیروزی دانست که اگر وحدت و همدلی مردم و نقش آفرینی و حضور آنها در صحنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر استاندار از حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات

تقدیر استاندار از حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات