مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:402020-02-23پزشكي

خرید ماسک و موادضدعفونی کننده ضرورتی ندارد


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر با بیان اینکه تاکنون مورد مبتلا به کرونا‏ویروس در ملایر گزارش نشده است، از آمادگی کامل بیمارستان های ملایر برای ‏مواجهه با کرونا خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر با بیان اینکه تاکنون مورد مبتلا به کرونا‏ویروس در ملایر گزارش نشده است، از آمادگی کامل بیمارستان های ملایر برای ‏مواجهه با کرونا خبر داد و گفت: سه تخت ایزوله کامل تنفسی داریم که همواره ‏آماده استفاده هستند.

‏ دکتر محسن ترکاشوند یکشنبه 4 اسفندماه در جمع خبرنگاران، با تأکید بر اینکه حفظ سلامت عمومی جامعه فوق العاده برای ما حائز اهمیت است، افزود: به همین منظور اطلاع رسانی، شفاف سازی و آگاهی بخشی، آموزش و پیشگیری را در اولویت کار خود قرار داده ایم و 600 نفر در سطوح مختلف شهر ها و روستاها وظیفه تحقیق و آموزش افراد را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک فقط برای بیمار مبتلا، پرسنل و کارکنان بخش های بستری ضروری است، افزود: حتی ماسک های N95 ویژه بخش های ایزوله تنفسی است و افراد سالم و عادی اصلاً نیازی به استفاده از ماسک و دستکش ندارند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه نباید ظرفیت سوزی کنیم و بی علت ماسک، الکل و سایر اقلام ضدعفونی کننده را هدر بدهیم، یادآور شد: با هماهنگی های انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید ماسک و موادضدعفونی کننده ضرورتی ندارد

خرید ماسک و موادضدعفونی کننده ضرورتی ندارد