مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:202020-02-23اقتصادي

احتمال واگذاری مسکن ملی در شهر تهران


معاون وزیر راه و شهرسازی از احتمال قرار گرفتن پروژه های نیمه تمام بخش خصوصی، ذیل طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت که سازندگان متعددی در تهران و دیگر شهرها برای این منظور اعلام آمادگی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قرار است برای استفاده از ظرفیت های بیشتر به منظور تکمیل واحدهای نیمه تمام بخش خصوصی که به هر دلیل معطل مانده منابعی اختصاص پیدا کند که البته هنوز به مرحله ی اجرا نرسیده است.

محمود محمودزاده - معاون وزیر راه و شهرسازی - در این باره گفت: اگر زمین یا پروژه نیمه تمامی، مالک خصوصی دارد، می تواند در صورت تمایل به طرح اقدام ملی مسکن بپیوندد.

یکی از معضلات این نوع پروژه ها تضمین خرید و تامین مالی است که دولت برای آن برنامه دارد.

وی افزود: با وجود آن که هنوز این قالب از برنامه به شکل رسمی اعلام نشده، متقاضیان متعددی از سراسر کشور و تهران آمادگی خود را برای اختصاص زمین و پروژه های خود در این زمینه اعلام کرده اند، به این صورت پولی که از متقاضیان دریافت می شود به تکمیل پروژه ها کمک می کند.

به گفته محمودزاده، نوع دوم این قالب که به زودی تفاهم نامه های آن انجام می شود، تحریک روند ساخت پروژه های نیمه تمام سطح شهرهاست که اگر در قالب طرح اقدام ملی با قیمت مناسب برای اقشار متوسط ارایه شود، دولت تسهیلات و بسته های خدماتی طرح اقدام ملی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال واگذاری مسکن ملی در شهر تهران

احتمال واگذاری مسکن ملی در شهر تهران