مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:152020-02-23اجتماعي

ضد عفونی مکان های اجتماع به همه دستگاه های اجرایی اصفهان ابلاغ شد


آرش نجیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آخرین اقدام های انجام شده در اصفهان برای پیشگیری از بیماری کرونا افزود: واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت استان، مسوول نظارت بر روند ضد عفونی کردن مکان های تجمیع مانند مدرسه، دانشگاه، مسجد، اتوبوس و قطار شهری است.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدام ها، تشکیل کارگروه آموزش و اطلاع رسانی با حضور مسوولان دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف با هدف ایجاد وحدت رویه در مباحث آموزشی و تهیه پیوست رسانه ای بود.

نجیمی با اشاره به اینکه عصر امروز یکشنبه، جلسه واکنش سریع کرونا در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: تصمیم گیری درباره تعطیلی مدارس در روزهای آینده نیز عصر امروز با محوریت دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه نهایی درباره تعطیلی مدارس در کوتاهترین زمان ممکن اطلاع رسانی خواهد شد، درباره دیر اعلام شدن خبر تعطیلی مدرسه ها در شنبه شب، تصریح کرد: هماهنگی بین بخش های مختلف در این زمینه به طول انجامید.

دیر اعلام شدن خبر تعطیلی مدرسه های اصفهان در ساعت 23 شنبه شب، انتقادهایی را در بین مردم به همراه داشت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه تا کنون هیچ مورد قطعی از ابتلا به کرونا در این استان گزارش نشده است، گفت: کمبودها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضد عفونی مکان های اجتماع به همه دستگاه های اجرایی اصفهان ابلاغ شد

ضد عفونی مکان های اجتماع به همه دستگاه های اجرایی اصفهان ابلاغ شد