مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:152020-02-23حوادث

«قطور» لرزید و لرزید تا خسارت زد


این زمین لرزه خسارت گسترده در پی نداشت و بر اساس اطلاعات اولیه تاکنون زخمی شدن بیش از 30 نفر، تلف شدن بیش از 500 راس دام و وارد شدن خسارت کلی و جزیی به خانه های 43 روستا در شهرستان های خوی و سلماس مشخص شده است.

ظاهرا این زمین لرزه در آن سوی مرز خسارت های بیشتری به جا گذاشت و بر اساس اعلام اولیه خبرگزاری آناتولی ترکیه، هفت نفر در این کشور جان باختند و برخی از شهروندان در استان وان ترکیه نیز زیرآوار ماندند که در ساعات بعدی یک نفر هم به تلفات انسانی در این کشور همسایه اضافه شد.

بلافاصله پس از وقوع این زمین لرزه، تیم های امدادی و ارزیاب از نهادهای مسوول نظیر ستاد مدیریت بحران و هلال احمر و حتی مسوولان استانی به منطقه عازم شدند تا علاوه بر کمک به مصدومان احتمالی، وضعیت منطقه را نیز مورد بررسی قرار دهند.

محمدمهدی شهریاری ، استاندار آذربایجان غربی در حالی که هنوز هیچ کسی راجع به ابعاد خسارت اظهارنظر نکرده بود، آرامش را به مردم نگران در جای جای کشور هدیه کرد و گفت: تلفات گسترده نیست؛ نیروها به منطقه اعزام شدند و اگر نیاز باشد، خودم هم به منطقه خواهم رفت.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی نیز پس از حضور یافتن در منطقه راجع به نبود تلفات انسانی و تعداد مصدومان در این سوی مرز، گفت: بیش از 20 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و فقط هشت نفر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قطور» لرزید و لرزید تا خسارت زد

«قطور» لرزید و لرزید تا خسارت زد