مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:062020-02-23اجتماعي

برگزاری اردو های دانش آموزی درالبرز ممنوع شد


فرشته فهمیده روزیکشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: اعزام دانش آموزان این استان به اردوهای درون و برون استانی به دلیل شیوع بیماری کرونا با هدف حفظ سلامتی اعضای اردو تا اطلاع بعدی انجام نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان اسفند ماه 98 حدود 85 اردو در سامانه سیما استان البرز ثبت شد که از سوی مرکز کنترل و بازرسی اردوهای وزارت متبوع برای آن مجوز صادر شده است.

مجوزاین اردوها به مقصد استان تهران ، خراسان رضوی ، قم ، گیلان و مازندران صادر شده بود.

فهمیده یادآورشد: شرایط لازم برای اعزام سه هزاردانش آموز وعوامل اجرایی به این اردوها مهیا بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا لغوشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: مدیران مدارس حق اعزام دانش آموزان به برنامه ها ی خارج از مدرسه را نیز ندارند.

فهیمده بیان داشت: ازسوی آموزش و پرورش استان دستورالعمل های متنوعی برای آگاهی دانش آموزان، والدین و معلمان تدارک دیده شده که در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های آموزش و پرورش البرز بربحث آموزش متمرکز است، عنوان کرد: آموزش های لازم درباره مقابله و پیشگیری بیماری کرونا از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل در قالب پیامک، دستورالعمل و پوسترهای آموزشی به مدیران، معلمان و دانش آموزان ارائه می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردو های دانش آموزی درالبرز ممنوع شد

برگزاری اردو های دانش آموزی درالبرز ممنوع شد