مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:052020-02-23اجتماعي

توزیع ماسک و دستکش یکبار مصرف در شهرداری کرج


فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج از توزیع ماسک طبی و دستکش یکبار مصرف به صورت رایگان برای کارکنان شهرداری خبر داد.

- حسین کمالی دهقان،  فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به تمهیداتی که در حیطه پیشگیری و مقابله با بحران به وجود آمده اظهار داشت: مدتی است که با حادث شدن پدیده بیماری ویروسی کرونا اقداماتی برای جلوگیری از این ویروس در دست بررسی است که در این راستا این پایگاه اقدام به خرید و توزیع ماسک و  دستکش یکبار مصرف کرد.

این مسؤول تصریح کرد: باید توجه کرد که در زمان اپیدمی یک بیماری علاوه بر بحث های بهداشتی و درمانی، مسائل روانی هم ایجاد می شود؛ این درحالیست که در زمینه بیماری کرونا استفاده از ماسک تاثیر درمانی در پیشگیری از این بیماری ویروسی دارد.

فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج افزود: امروز با استفاده از ماسک و دستکش مردم را به استفاده از ماسک  برای مقابله با آلودگی هوا تشویق کرد.

کمالی دهقان بیان کرد: با توزیع رایگان ماسک در بین کارکنان و مراجعه کنندکان، علاوه بر ایجاد آرامش روانی می توان از انتقال این بیماری پیشگیری کرد.

انتهای پیام/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع ماسک و دستکش یکبار مصرف در شهرداری کرج

توزیع ماسک و دستکش یکبار مصرف در شهرداری کرج